Zdobywanie flagi przeciwnika

cel: wyjazd integracyjny
forma aktywności:
ziemia
stopień trudności: łatwy
miejsce: Polska
charakter: przygodowy, sportowy
sugerowany czas:
tagi: ADRENALINA U MACOMMA, integracja, paintball, wyjazd integracyjny, adrenalina, wyjazd motywacyjny, integracja zespołu
 

Program wyjazdu:

KLASYKA. To pierwszy i na pewno najpopularniejszy scenariusz gry leśnej. Zdecydowana większość gier leśnych (scenariuszy) to modyfikacje i rozwinięcia tej właśnie gry. W grze udział biorą 2 zespoły (liczba graczy dowolna, choć im więcej tym lepiej). Każdy zespół ma swoją flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym, a nie metr pod ziemią). Zawodnik wyeliminowany, czyli "zabity", nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.

^ na początek ^

Cel wyjazdu:

budowanie zespołu integracja motywowanie zespołu zabawa

^ na początek ^

 

ADRENALINA U MACOMMA

Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

tel. 606669...

macomm...

Janusza...

Odkryj dane
kontaktowe