Poszukiwanie Yeti

cel: wyjazd motywacyjny
forma aktywności:
ziemia moto
stopień trudności: dreszczyk emocji
miejsce: Polska
charakter: przygodowy, imprezowy, sportowy
sugerowany czas:
tagi: Gry drużynowe, Gry scenariuszowe, Incentive, Polska, Przygoda, Selekcja, Zabawa

Zobacz wszystkie zdjęcia >>
 

Program wyjazdu:

Na trasie każdej z drużyn znajdują się zadania do wykonania, których zaliczenie warunkować będzie otrzymanie kolejnych wskazówek na temat miejsca ukrycia naszego „MIECIA”. Końcowym efektem zmagań będzie dotarcie naszych śmiałków do miejsca ukrycia „WIELKIEJ STOPY”. Pamiętajcie!! Tylko wspólnymi siłami pokonacie przeciwności i odnajdziecie naszego potworka. Drużyna zostaje wyposażona w kompas, mapę terenu. Na mapie zaznaczone są punkty kontrolne (zadania do pokonania), drużyna porusza się według podanych wskazówek, wyłącznie trasą wskazaną na mapie. Do przemieszczania się między zadaniami grupa wykorzystuje kompas. Aby zadanie zostało wykonane poprawnie, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, drużyna bezwzględnie musi słuchać trenera obsługującego dane stanowisko. Trener przyznaje punkty grupie według sprawności i organizacji drużyny w skali 1 – 10. Liczba punktów przesądza o efekcie końcowym tzn. zaliczeniu zadania i otrzymaniu wskazówek dotyczących miejsca ukrycia „MIECIA”. Zabawa polega na odnalezieniu wszystkich stacji z zadaniami oraz ich zrealizowaniu. Ekipy poruszają się po wyznaczonym obszarze w kształcie pętli zmieniając się rotacyjnie na kolejnych punktach kontrolnych. Oto kilka zadań na3-4h( na jedno zadanie przeznaczamy 30-45min.) SAFARII NA SKUTERACH - wszyscy uczestnicy muszą pokonać zadaniowy tor przeszkód po zaliczeniu zadania przejażdżka w teren. MECZ HOKEJA - zadaniem grupy jest wygrać mecz hokeja z zawodowcami z NHL ZABAWY NA ŚNIEGU - grupa bawiąc się na śniegu zdobywa kolejne sprawności i wskazówki , które pomogą w odszukaniu „MIECIA” I tak do zaliczenia na rozgrzewkę wojna na śnieżki, chińska skakanka, wyścigi w spodniach trzyosobowych ,wyścigi lektyk, rosyjska ruletka. SZALONY ZJAZD ALPEJSKI - uczestnicy mają zjechać pokonując slalom gigant „Na byle czym i byle jak aby do przodu”. Sędzia zwraca uwagę na pokonaną odległość, rozwiniętą prędkość oraz technikę zjazdu. BUDOWANIE IGLOO -zimowy Survival uczestnicy muszą wybudować schronienie na noc ( wygodne ,nowoczesne ,ciasne ale własne M-4). Sędzia ocenia pomysłowość i zaangażowanie grupy. STRZELNICA BIATLONOWA - każdy zawodnik musi oddać 3 szybkie strzały do strzelnicy biatlonowej po wcześniejszym wysiłku tzn. po przebiegnięciu śmiesznego toru przeszkód OFF ROAD ( Jeepy i Quady) każda grupa otrzymuje prosty Road Book ( mapa obrazkowa z zaznaczonymi punktami kontrolnymi i tak jak na rajdach muszą podjechać jak najbliżej punktu, nie wysiadając z auta pilot musi podbić pieczątką przez okno samochodu swój road book) Kierowcy quadów nie schodząc z pojazdów zaliczają te same punkty kontrolne. POLE MINOWE - zespół ma za zadanie w jak najkrótszym czasie odnaleźć drogę przez „pole minowe” i przeprowadzić przez nie cały zespół. Prowadzi przez nie tylko jedna, prawidłowa ścieżka. Członkowie zespołu muszą ze sobą maksymalnie współpracować, aby ją odnaleźć.

^ na początek ^

Cel wyjazdu:

Zabawa realizowana będzie w konwencji akcji poszukiwawczej, której celem jest odnalezienie miejsca ukrycia tajemniczej śnieżnej postaci zwanej „WIELKĄ STOPĄ” albo „YETI” natomiast tubylcy wołają na niego zdrobniale „MIECIO” za odnalezienie śnieżnego stwora Selekcja wraz z National Geografic wyznaczyła ogromną nagrodę. Uczestników dzielimy na kilka drużyn, każda z drużyn otrzymuję prowizoryczny szkic terenu, po którym ma się poruszać.

^ na początek ^

 

Selekcja

Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

tel. 817405...

www.se...

Rogowskiego...

Odkryj dane
kontaktowe