ZABAWY RYCERSKIE

cel: wyjazd motywacyjny
forma aktywności:
ziemia
stopień trudności: łatwy
miejsce: Polska
charakter: bajkowy, przygodowy, historyczny
sugerowany czas:
tagi: ZABAWY RYCERSKIE, rycerze, zabawa, wyjazd integracyjny, integracja zespołu, wyjazd motywacyjny, integracja
 

Program wyjazdu:

Proponujemy Państwu spotkanie w entourage rycerskiej zabawy. Klimat „średniowieczny” tworzymy dzięki naszym kaskaderom i ręcznie wyrabianym rekwizytom wzorowanym wiernie na dawnej broni i strojach. Scenariusze mogą być bardzo rozbudowane łącznie z tym, że wszyscy uczestnicy otrzymają tuniki w różnych kolorach i będą toczyć ze sobą pojedynki w różnych rycerskich dyscyplinach. W scenariuszach walki na miecze będą prowadzić tylko kaskaderzy. Nie jest możliwe aby uczestnicy próbowali szermierki mieczami ale proponujemy przeprowadzenie turnieju szermierczego w strojach i zabezpieczeniach zawodniczych w jakich obecnie walczą sportowcy. Na prawdziwej macie, z sygnalizacją zabawę poprowadzi mistrzyni Polski i Europy i wtedy pod hasłem „I ty zostań Panem Wołodyjowskim” każdy uczestnik zostanie wprowadzony w arkana fechtunku. W trakcie treningu różnych konkurencji uczestnicy wymyślają swoje zawołanie bojowe. Uczta Rycerska (obiad) Zabawa może być wzbogacona o wieczorną ucztę w średniowiecznym stylu i z odpowiednimi daniami. Podczas uczty towarzyszy uczestnikom zespół muzyki dawnej . Dodatkowo proponujemy, by zasiadający przy przeciwległych stołach biesiadnicy z grup niebieskiej i czerwonej wzięli udział w konkursie przechwałek ( jest to wyjątkowo zabawna forma wzmożenia chęci rywalizacji). Pod koniec uczty proponujemy występ teatru pantomimy (jest to zabawna etiuda pantomimiczna trwająca około 10 min i nawiązująca do średniowiecznych dworskich trup teatralnych). Turniej konny Bardzo rozbudowana wersja zabawy może obejmować także turniej konny. Jest to sekwencja prezentowana przez kaskaderów konnych, w jej skład wchodzą skomplikowane ewolucje konne: ścinanie łóz, zbieranie pierścieni na lance, skok przez płonącą przeszkodę, jazda na dwóch koniach, skok przez leżącego konia itp. oraz elementy ściśle bojowe, takie jak najazdy i kruszenie kopii. Pasowanie na rycerzy Uczestnicy którzy wykazali się największymi umiejętnościami przechodzą są pasowani na rycerzy i otrzymują nagrody stosowne do rodzaju sprawności w jakiej uczestniczyli i tak np. dla najlepszego łucznika kołczan strzał, dla najlepszego miotacza włócznia, itd. Konkurencje: 1.Strzelanie z łuku historycznego 2.Rzut oszczepem 3.Ścinanie saracena. 4.Noszenie kul armatnich 5.Walka na wiszącym moście 6.Rzut toporem 7.Pijany miecz 8.Rzut sakiewką 9.Gwóźdź programu 10.Rzut włócznią 11.Przenoszenie skarbu 12.Kopia 13.Strzelanie z kuszy 14.Machina Trebuszem zwana 15.Próba sił

^ na początek ^

Cel wyjazdu:

budowanie zespołu integracja motywowanie zespołu zabawa

^ na początek ^

 

Fabryka Przygód

Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

tel. 324403...

www.fa...

ul. Sikorskiego...

Odkryj dane
kontaktowe