NA TROPACH YETI

cel: wyjazd integracyjny
forma aktywności:
ziemia moto
stopień trudności: łatwy
miejsce: Polska Europa
charakter: bajkowy, przygodowy, sportowy
sugerowany czas:
tagi:
 

Program wyjazdu:

Program-scenariusz: Poszukiwany: Yeti vel „człowiek śniegu”, vel „wielka stopa”. Zgodnie z relacjami świadków, yeti to szybko poruszająca się "duża małpa" lub "stwór przypominający niedźwiedzia". Swoją karierę w świecie zwierząt „rzadkich”, zawdzięcza posądzeniu, że jest jakąś nie do końca wymarłą linią przodków człowieka. Według naukowców to mistyczne stworzenie, o ile w ogóle istnieje, jest niedźwiedziem himalajskim lub przetrwałą do naszych czasów gigantyczną małpą człekokształtną. Pomimo wielu spornych kwestii i licznych niedomówień, na "człowieka śniegu" natknęło się już w sumie kilka tysięcy osób. Choć Yeti lubi "spotkania na szczycie", bo pokazuje się głównie w wyższych partiach wysokich gór, jednak protokołu dyplomatycznego nie przestrzega: straszy ludzi, pogwizduje, porywa zwierzęta i znika. Przedtem zostawia swoje ślady. I właśnie od tego rozpoczniecie jego poszukiwania! Podczas gry uczestnicy mają za zadanie odnaleźć legendarnego człowieka śniegu. W tym celu będą musieli przejść przez szereg konkurencji od team buildingowych, wzmacniających zespół po konkurencje liniowe i zadania koncepcyjne wymagające opracowania odpowiedniej strategii działania. Podczas gry uczestnicy poruszać będą się pomiędzy przygotowanymi w terenie bazami. Baza I Tropienie tutaj uczestnicy natrafiają na ślady człowieka śniegu i starają się dotrzeć po nich do ich właściciela. Aby nie zatrzeć śladów muszą pokonywać drogę w niekonwencjonalny sposób, który uchroni ślady przed zatarciem. Najpierw będą więc poruszać się na gigantycznych nartach, za którymi czeka na nich slalom gigant na przygotowanych ślizgach oraz pokonanie śnieżnego tunelu i tzw. ratrak. Baza II Trening – aby wyruszyć wysoko w góry najpierw należy odbyć trening zarówno wysokościowy, jak i logistyczny. Na bazę tą składają się konkurencje podczas których uczestnicy nauczą się współdziałać razem w niecodziennych warunkach. Zadania przygotowane w tej bazie to zdobywanie szczytu będące treningiem wspinaczkowym, bieg po krach oraz przejście przez żywy most oraz grząski śnieg. Na zakończenie zadanie wymagające kreatywności czyli tkanie liny. Baza III Punkt widokowy to baza w której uczestnicy mają możliwość spojrzeć z góry na okolicę i rozejrzeć się w poszukiwaniu Yeti. Bogaty świat lin, tyrolek, mostów i specjalistycznego sprzętu pozwoli przebyć nawet najbardziej niedostępny teren. Tu gdzie każdy krok jest niepewny, a równowaga chwiejna ubrani w uprzęże i specjalistyczny sprzęt, uczestnicy przeżyją niecodzienną przygodę nad Ziemią. Baza IV Bezkrwawe łowy – czyli strategiczna gra paintballowa, podczas której uczestnicy wyposażenie w markery pełne barwnych kulek będą mieli za zadanie opracowując odpowiednią strategie działania zdobyć bazę człowieka śniegu. Baza V Ewakuacja Za nim uczestnicy przystąpią do ewakuacji muszą przejść przez test nawigatora sprawdzający ich umiejętności orientowania się w terenie. Następnie czeka na nich wyścig pontonów podczas którego muszą jak najszybciej zjechać na dół po trasie, na której czekają bramki, pomiędzy którymi gracze będą szusowali.

^ na początek ^

Cel wyjazdu:

Ludzkie zachowania są sterowane przez konsekwencje tych zachowań – ta podstawowa teza teorii Skindera jest mottem gry, która odwołując się do działań jakie uczestnicy podejmują w ramach gry oraz do ich konsekwencji służy utrwaleniu pozytywnych wzorców działania i tym samym motywowaniu uczestników do bardziej efektywnej, zaangażowanej pracy w zespole.

^ na początek ^

Wycena:

Od ilości uczestników, wyboru lokalizacji.

^ na początek ^

 

apsit.pl

Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

tel. 343240...

www.ap...

Makowa...

Odkryj dane
kontaktowe