W POSZUKIWANIU SKARBU

cel: budowanie zespołu
forma aktywności:
woda powietrze ziemia moto
stopień trudności: łatwy
miejsce: Polska
charakter: bajkowy, przygodowy, historyczny
sugerowany czas:
tagi:
 

Program wyjazdu:

Program realizowany jest w historycznej scenerii najpiękniejszych Polskich zabytków. Zarówno miejsce organizacji programu jak i zakwaterowanie uczestników nawiązuje do historycznej scenerii wyjazdu. Przed wiekami w miejscu gdzie się znajdujecie, była niewielka osada. Piękno i walory obronne tej okolicy docenił Król Kazimierz Wielki i postanowił obrać to miejsce na warownię obronną. Od czasu powstania warowni osada zaczęła stawać się znaczącym ośrodkiem handlowym i kulturalnym. Przybywali tu dygnitarze i kupcy, którzy lokowali w okolicy swe majątki. Z czasem miejsce to stało się jednym z bogatszych na ziemiach Polskich. Świetność osady rosła, do momentu kiedy nad całym państwem zaciążyło widmo wojny. Na wieść o nadchodzącej wojnie mieszkańcy osady ukryli skrzętnie swe majątki, sami zaś uciekli przed szalejącą wojną. Na straży bogactw pozostawili strażnika. Miał on pasujące do siebie części planu, które po złożeniu tworzyły hasło otwierające bramę skarbca. Po wojnie żaden z mieszkańców nie powrócił do miasta. Od tamtych czasów głośno się stało o ukrytych tu skarbach. Najpierw opowiadano sobie o nich, potem zaczęto opisywać je w księgach i tak wieść o skarbach przetrwała przez wieki. Podsycani barwnymi opowieściami śmiałkowie przeszukiwali nie raz te okolice, lecz nikomu nie udało się natrafić na najmniejszy ślad ukrytych tu bogactw. Według starych podań, skarbu nie uda się zdobyć jednemu człowiekowi, a grupie ludzi, którzy będą darzyć się zaufaniem, wzajemnie wspierać i uzupełniać w dążeniu do celu. Ludziom, którzy będą pomagać sobie w pokonywaniu licznych przeszkód stojących na drodze do skarbu. Powoli skarby odchodziły w niepamięć, do momentu gdy grupa zapaleńców odkryła w starych kościelnych księgach zapiski opisujące drogę do skarbu. Wg Księgi „ wybranego dnia Roku Pańskiego 2010, kiedy słońce będzie w 10 godzinie swej dziennej wędrówki, w miejscach zaznaczonych na mapie otworzą się tajemne wrota prowadzące do skarbu. Aby zdobyć skarb z wrót wyruszą w podróż w czasie drużyny. Pokonując liczne przeszkody odnajdą fragmenty planu, które po złożeniu w miejscu skarbca utworzą hasło otwierające wrota czasu przez które wszystkie drużyny powrócą wraz ze skarbem do współczesności.”

^ na początek ^

Cel wyjazdu:

ciem skarbu. Konkurencje na których oparta jest gra mogą służyć do budowania zespołu z osób które bardzo często nie znają się lub do wzmacniania zespołów już istniejących. Gra rozwija cechy charakterystyczne dla zespołu lub grupy na poszczególnych etapach jego „życia” od momentu formowania zespołu po elementy zarządzania zmianami włącznie.

^ na początek ^

Wycena:

Cena zależy od wybranej lokalizacji i liczby uczestników.

^ na początek ^

 

apsit.pl

Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

tel. 343240...

www.ap...

Makowa...

Odkryj dane
kontaktowe