Dubrownik – incentive tour

cel: wyjazd integracyjny
forma aktywności:
woda ziemia
stopień trudności: dreszczyk emocji
miejsce: Europa
charakter: przygodowy, sportowy
sugerowany czas: 7 dni
tagi: chorwacja, dubrownik, katamaran

Zobacz wszystkie zdjęcia >>
 

Program wyjazdu:

To niezwykłe miasto widniejące na liście UNESCO i jego okolice dają ogromne możliwości organizacji podróży typu incentive. Atrakcje tutaj mnożą się na każdym kroku, a widoki, przepyszna kuchnia, słońce i lazurowa woda poprawiają nastrój i wzmagają chęć rywalizacji. Oto kilka przykładów: 1. Poszukiwanie skarbów na dwóch wyspach Widok na zatopione w słońcu stare miasto Dubrownika pokazane jak na tacy – okazja zrobienia zdjęć, której nie można przegapić! Zetknijcie Państwo swoje dłonie ze starożytnymi murami by zetknąć się z odległymi duszami ludzi, którzy zamieszkiwali te miejsca wieki temu. Wizyta w starożytnym ufortyfikowanym zamku rodziny Skocibuha – na wyspie Sipan. Aperitif zostanie podany w ogrodzie. Rejs na wyspę Lopud. Wizyta, a następnie lunch I czas wolny. Powrót do Dubrownika I transfer do hotelu późnym popołudniem. *Rywalizacja między 2 grupami zorganizowana na 2 wyspach. Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy 6-10 osobowe i będą rywalizować w różnych konkurencjach zbierając punkty. Każda drużyna będzie miała lidera i hostessę, którzy będą czuwać nad przebiegiem konkursów. Najlepsze trzy drużyny otrzymają nagrody podczas kolacji. Szczegóły do omówienia podczas rezerwacji. 2. Dzień Jamesa Bonda Podczas wizyty w Dubrowniku nie sposób nie zauważyć otaczających go niesamowitych murów. Dzień Jamesa Bonda rozpocznie się pieszym rajdem po starym mieście podczas którego trzeba będzie znaleźć rozwiązania zagadek i odnaleźć wskazane miejsca. Na kamerze trzeba będzie uwiecznić znaleziska. Ukoronowaniem dnia będzie wyścig kajaków i zjazd po murach miejskich. Wyścig z czasem gdzie głównym zadaniem jest rozbrojenie bomby. Grupa rozdzielona jest na mniejsze drużyny. Zadania podane są w formie zagadki lub zdjęcia które wymaga odkrycia miejsca. Każde kolejne miejsce wiedzie do następnego itd. W każdym miejscu czeka totem, który jest dowodem na to, że drużyna odnalazła wskazane miejsce. Drużyna, która w najkrótszym czasie rozwiąże zadanie zwycięża. Ostatnim zadaniem jest znalezienie i rozbrojenie bomby przy użyciu narzędzi zgromadzonych podczas całej zabawy. 3. Wyzwanie na starym mieście Reprezentanci organizatora prezentują po krótce plan wyścigu. Celem wyścigu jest znalezienie podanych lokalizacji I zrobienie zdjęć aparatem cyfrowym I zjawienie się w wyznaczonym miejscu. Zwycięzcą zostaje drużyna, która znajdzie i zrobi zdjęcia największej ilości miejsc w wyznaczonym czasie. Miejsca są opisane w formie zagadek, które drużyna musi rozwiązać. Następnym krokiem jest znalezienie opisanego miejsca (z pomocą przechodniów) i zrobienie zdjęcia. 4.Konavle TEAM BUILDING Grupa zostaje podzielona na mniejsze drużyny. W każdej z nich są podgrupki, które będą reprezentować drużynę w kolejnych konkurencjach jak robienie chleba, taniec folklorystyczny i zgadywanie wina. Po przyjeździe do Gruda organizator wyjaśni program i rozda rowery i kaski członkom grup. Cała grupa jedzie rowerami z Gruda przez rzekę Ljuta z krótkim postojem na moście aż do młyna Fivanovic gdzie oczekują już na nich: powitalny drink (lokalna brandy i suszone figi), przekąski (chleb domowej roboty, wędzona szynka dalmacka, ser, oliwki, marynaty i inne napoje). Właściciel młyna demonstruje tradycyjny sposób jego obsługi. Następnie członkowie uczą się robić chleb, a właściciel wybiera ten, który jego zdaniem jest najlepszy. Następnie grupa jedzie do klasztoru Franciszkanów w Pridvorje. Po przyjeździe krótke zwiedzanie klasztoru i kościoła Św. Blaise oraz pokaz tańców folklorystycznych na placu przed klasztorem. Następnie członkowie drużyn wykonują taniec folklorystyczny pod okiem profesjonalistów, którzy ocenią występy. Po zakończeniu tej części programu cała grupa wraca rowerami do Dubrownika. Piwnice z winem w Gruda – tu odbywa się prezentacja win i degustacja. Następnie konkurs – zgadywanie (z zasłoniętymi oczami zgadywanie gatunku wina). 5. Konstruowanie katamaranu Wyzwaniem jest zbudowanie katamaranu nadającego się do pływania z 2 kajaków, 2 belek i 4 pasów. Zwykle zajmuje to 10—15 minut w zależności od ilości podanych instrukcji. Wyścig może dać początek formułowaniu się grup, (w przypadku mniejszych grup) lub sztafetą w przypadku większej ilości uczestników. Każdy „katamaran” może udźwignąć max. 6 osób.

^ na początek ^

Cel wyjazdu:

wyjazd motywacyjny, integracyjny, budowanie zespołu

^ na początek ^

Adresaci:

karda zarządzająca, pracownicy niższego szczebla, ośrodki szkoleniowe

^ na początek ^

Wycena:

długość pobytu, ilość atrakcji na miejscu

^ na początek ^

 

Bissole Sp. z o.o.

Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

tel. 713418...

www.bi...

ul. Legnicka...

Odkryj dane
kontaktowe