Szukaj szkoleń
integracyjnych:

Słowo kluczowe:

Cel:

Charakter:











Stopień trudnosci:




Miejsce:




Firma:

 
 
Subskrybuj incentive.nf.pl

wyniki 1 - 7 spośród 7

Lista firm

Unikalna wiedza na temat budowania lojalności klienta poprzez Zarządzanie Doznaniami (CEM)
Warsztatowa forma szkoleń będących elementem procesu rozwoju kompetencji
Realizacja systemowych działań - od audytu jakości obsługi klienta przez projektowanie zmian, szkolenia aż po monitoring satysfakcji klienta
logo
Szybkie dopasowanie do zmian
Działania oparte na rzetelnej wiedzy z zakresu psychologii i zarządzania
Wysoka jakość i przyjazna obsługa
logo
DOŚWIADCZENIE
PROFESJONALIZM
ETYKA
logo
wysoki standard i poziom działań oraz usług
gwarancja zadowolenia
indywidualne podejście do klienta
logo
atrakcyjne warunki
gwarancja doskonałej zabawy
wysoka jakość
logo
Doświadczenie
Profesjonalizm
Innowacyjność
logo